سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش عطر

آموزش عطر و ادکلن... راهنمای انتخاب و استفاده عطر مناسب و شخصی

 

 

 

 

 

تصور کنید که با استفاده از آن سمفونی خاص از نت هایی که مورد علاقه های شما را تشکیل می دهند عطری درست برای شما درست کرده است. حال تصور کنید که عطر شما کاملاً بی نظیر است و فقط شما به آن دسترسی دارید. تصور کنید که شخصی آن را با توجه به شخصیت ، شخصیت ، عشق و علاقه خود ایجاد کرده است ، حتی اگر هنگام نشستن روی پوست شما بویایی ببخشید ، تصور کنید که این روند خلق چقدر خاص خواهد بود ، چگونه می توانید زندگی خود را در مخلوط بی نظیر بوها قرار دهید. .

 

راه اندازی یک رایحه عطر همیشه به عنوان ساده ترین کارها انجام نمی شود. چگونه فرد به یک عطر دست می یابد؟ از کجا می توانید کسی را پیدا کنید که رایحه ای برای شما ببخشد؟ روند چطور است؟ چه مقدار ورودی خواهید داشت؟ قلمرو عطرهای خنک کننده تعریف و پخش نشده است ، بنابراین من از سه عطر ساز که همه رویکردهای متفاوتی برای کار درمورد کار دارند ، سؤال کردم تا دریابم که فقط در این بخش مرموز و جذاب دنیای عطر چه می گذرد.

 

 

 

 

ژوئل لریوکس پاتریس عطری است با تجربه و حرفه ای در ایجاد عطر در زیر کمربند خود. او با برخی از مارک های معروف در صنعت از جمله Acqua Di Palma ، Jo Malone و Givenchy همکاری کرده است. در سال 2019 ، ژوئل نقش قبلی خود را برای انجام یک چالش جدید واگذار کرد و تجارت خود را با عنوان Le Parfumeur Francais تأسیس کرد (https://en.leparfumeurfrancais.com/). Le Parfumeur Francais ، واقع در حومه شهر زیبا در اطراف Grasse ، فرانسه ، یک استودیوی زیبا و مدرن است که از آن ژول عطرهایی ایجاد می کند که از مشتری مشتری بین المللی او لذت می برد.

 

ژول به من می گوید: "مشتری های من از دور و به دور می آیند ،" اما آنچه در فرآیند ایجاد مهمترین است در جایی نیست که آنها از کجا آمده اند ، این است که ما می توانیم تبادل نظر صریح و روشن راجع به زندگی آنها داشته باشیم و اینجاست کارم را با آنها شروع می کنم. این می تواند یک ایمیل ، یک تماس تلفنی یا یک جلسه حضوری باشد ، اما ما بحث می کنیم که آنها چه کسانی هستند و از چه چیزی لذت می برند - رایحه ای ندارد یا خیر - گفتگوهای ما از گل ، غذا ، هنر ، نقاشی ، ورزش ، پارچه ، مکان ، وقایع ، همه چیزهایی که آنها دوست دارند و همچنین چیزهایی و افرادی که آنها از دست داده اند. من به این گفتگوها نزدیک و پر از کنجکاوی نزدیک می شوم ، زیرا ایده ها از آنچه به من گفته اند شکل می گیرد. گاهی اوقات یک کلمه یا مطلبی که آنها ذکر کرده اند ایده برای رایحه را ایجاد می کند ، اما بیشتر اوقات بسیاری از مواردی را که ذکر کردم برای تکمیل و متعادل کردن ترکیب می گنجم. "

 

"در صورت امکان ، من مردم را تشویق می کنم که به استودیوی من بیایند ، زیرا ما می توانیم از این طریق بو را با هم ترکیب کنیم. برخی از پیچیدگی های کارهای هنری خود را برای مشتریانم توضیح می دهم ، و به آنها نشان می دهم که چطور بو در رایحه یک گل بو نمی دهد همیشه به این معنی نیست که وقتی محصول آن برداشت شده است و به عنصر عطر پردازش می شود ، بو بو می دهد. ما با این اصول اولیه شروع می کنیم و شروع به نوشتن یک داستان معطر با هم می کنیم. من کارهای من را بسیار با همکاری با مشتری می دانم و هدفم این است که به چیزی دست یابم که شاید کمی غیرمنتظره باشد اما با این وجود آنها را خوشحال می کند. "

 

 

 

 

نمی دانم چطور چگونه ژول قادر به ارتباط با مشتری های خود است ، که از سراسر جهان آمده اند و فقط مشترکاتی را که همه آنها عاشق عطر هستند ، به اشتراک می گذارند.

 

"من در ایجاد عطرها انرژی و عشق زیادی می گذارم. برای من از اهمیت حیاتی برخوردار است که من قادر به همدردی با مشتری هستم و برای آنها احساس هیجان از کار با من احساس می کنم. هدف من ایجاد همکاری است که برای همه غنی و لذت بخش باشد. من روی پروژه ای کار نمی کنم که نتوانستم با این احساس عمیق هیجان ارتباط برقرار کنم ، زیرا باید بتوانم خودم را عمیقاً متعهد بدانم تا بتوانم آهنگسازی خوبی داشته باشم. خوشبختی وقتی به وجود می آید که بتوانم واقعاً کسی را با یک ترکیب خوشحال کنم و خوشحال کنم ، بیشترین رضایت را در کار خود به من می بخشد. "

 

این تعهد به همدلی و تمایل به غوطه ور شدن در دنیای تخیل مشتریان خود که به تجارت ژوئیل کمک می کنند تا رشد کند. در پاییز سال 2020 ، وی قصد دارد تا یک باغ عطر در کنار استودیوی خود باز کند تا به مشتریانش این امکان را بدهد که مواد لازم را از گیاه ، آماده سازی و ترکیبات نهایی را ترکیب کنند.

 

 

شروع فرآیند ترکیب با بلوک های ساختمانی عطر ، رویکردی است که با عطر و ادکلن مستقر در لندن ، لین هریس به اشتراک گذاشته شده است. لین مغز متفکر در پشت Perfumer H است که در Marylebone در پایتخت انگلستان قرار دارد. لین موافقت می کند که ایجاد ارتباط با مشتری محل اصلی شروع کار است.

 

 

 

 

او به من می گوید: "من مشتری را با آزمایشگاه و موادم آشنا می کنم." "من توضیح می دهم که چگونه من به عنوان یک خلاق کار می کنم و آنها وارد دنیای من می شوند. از آنجا که شروع به اتصال می کنیم ، آنها شروع به آرامش می کنند و سپس با هم شروع به بو کردن چیزها می کنیم. من آنها را با خانواده های عطر آشنا می کنم و یادداشت می کنم چه چیزی باعث ایجاد جرقه در آنها می شود. پیوسته می نویسم و ??همه را رصد می کنم